Arkusze egzaminacyjne – egzamin ósmoklasisty kwiecień 2019
Język polski – 15.04.2019 r.
OPOP-100-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się_wersja X + zasady oceniania
OPOP-200-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera + zasady oceniania
OPOP-400-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt + zasady oceniania
OPOP-500-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt + zasady oceniania
OPOP-700-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących + zasady oceniania
OPOP-800-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim + zasady oceniania
OPOP-C00-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu + zasady oceniania
OPOP-Q00-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym + zasady oceniania
Matematyka – 16.04.2019 r.
OMAP-100-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się_wersja X + zasady oceniania
OMAP-200-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera + zasady oceniania
OMAP-400-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt + zasady oceniania
OMAP-500-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt + zasady oceniania
OMAP-700-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących + zasady oceniania
OMAP-800-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim + zasady oceniania
OMAP-C00-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu + zasady oceniania
OMAP-Q00-1904 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym + zasady oceniania
Język obcy nowożytny – 17.04.2019 r.
Arkusze egzaminacyjne dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się_wersja X
OJAP-100-1904 – Język angielski + transkrypcja + zasady oceniania
OJFP-100-1904 – Język francuski + transkrypcja + zasady oceniania
OJHP-100-1904 – Język hiszpański + transkrypcja + zasady oceniania
OJNP-100-1904 – Język niemiecki + transkrypcja + zasady oceniania
OJRP-100-1904 – Język rosyjski + transkrypcja + zasady oceniania
OJWP-100-1904 – Język włoski + transkrypcja + zasady oceniania
Arkusze egzaminacyjne dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera
OJAP-200-1904 – Język angielski + transkrypcja + zasady oceniania
OJNP-200-1904 – Język niemiecki + transkrypcja + zasady oceniania
OJRP-200-1904 – Język rosyjski + transkrypcja + zasady oceniania
Arkusze egzaminacyjne dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt
OJAP-400-1904 – Język angielski + transkrypcja + zasady oceniania
OJNP-400-1904 – Język niemiecki + transkrypcja + zasady oceniania
OJRP-400-1904 – Język rosyjski + transkrypcja + zasady oceniania
Arkusze egzaminacyjne dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt
OJAP-500-1904 – Język angielski + transkrypcja + zasady oceniania
OJNP-500-1904 – Język niemiecki + transkrypcja + zasady oceniania
OJRP-500-1904 – Język rosyjski + transkrypcja + zasady oceniania
Arkusze egzaminacyjne dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących
OJAP-700-1904 – Język angielski + zasady oceniania
OJNP-700-1904 – Język niemiecki + zasady oceniania
Arkusze egzaminacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
OJAP-800-1904 – Język angielski + transkrypcja + zasady oceniania
OJNP-800-1904 – Język niemiecki + transkrypcja + zasady oceniania
OJRP-800-1904 – Język rosyjski + transkrypcja + zasady oceniania
Arkusze egzaminacyjne dla uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym
OJAP-Q00-1904 – Język angielski + transkrypcja + zasady oceniania
OJNP-Q00-1904 – Język niemiecki + transkrypcja + zasady oceniania