Arkusze egzaminacyjne – egzamin ósmoklasisty maj 2020
Język polski – 16.06.2020 r.
- OPOP-100-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się_wersja X + zasady oceniania
- OPOP-200-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera + zasady oceniania
- OPOP-400-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt + zasady oceniania
- OPOP-500-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt + zasady oceniania
- OPOP-700-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących + zasady oceniania
- OPOP-800-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim + zasady oceniania
- OPOP-C00-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu + zasady oceniania
- OPOP-Q00-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym + zasady oceniania
Matematyka – 17.06.2020 r.
- OMAP-100-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się_wersja X + karta rozwiązań i odpowiedzi + zasady oceniania
- OMAP-200-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera + zasady oceniania
- OMAP-400-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt + zasady oceniania
- OMAP-500-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt + zasady oceniania
- OMAP-700-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących + zasady oceniania
- OMAP-800-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim + zasady oceniania
- OMAP-C00-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu + zasady oceniania
- OMAP-Q00-2004 – Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym + zasady oceniania
Język angielski – 18.06.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJAP_100)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJAP_200)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OJAP_400)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OJAP_500)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJAP_700)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJAP_800)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym (OJAP_Q00)
Język francuski – 18.06.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJFP_100)
Język hiszpański – 18.06.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJHP_100)
Język niemiecki – 18.06.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJNP_100)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJNP_200)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OJNP_400)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 24 pkt (OJNP_500)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJNP_700)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJNP_800)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym (OJNP_Q00)
Język rosyjski – 18.06.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJRP_100)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJRP_200)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów słabowidzących_czcionka 16 pkt (OJRP_400)
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJRP_800)
Język włoski – 18.06.2020 r.
Arkusz egzaminacyjny dla uczniów bez niepełnosprawności i uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (OJWP_100)